kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

9 hetes 4 napos

2009.04.30. 22:32 - HaromGyerek

Kisnyuszi két nap alatt három új dolgot is produkált:

- Tegnapelőtt felfedezte a saját kezét, és hosszasan elnézegette. Közelítette-távolította, forgatta, és még beszélt is hozzá közben elmélyülten. Sajnos Anyuék előtt csinálta az esti torna közben az ágyamon, és én csak a végére értem ide, de azóta is minden nap többször felfedezi a jobb öklét, és újra játssza a műsort :) Tegnap lefényképeztem, nagyon jól látszik rajta, mennyire koncentrál. Az a legaranyosabb, amikor a nem túl koordinált kézmozgásnak köszönhetően a galád kéz egyszer csak kiugrik a képből, és nem találja :) (Előzmények: már két hete is megtalálta az öklét a szájával, és cuppogott rajta jó hangosan. Azóta is többször csinálta ezt, de ő soha nem az ujját szopja, hanem vagy az egész öklét, vagy legalább 2-3 ujjat...)

- Erőből kinyomta magát hason fekve. Ezt nekem csinálta, amikor az esti szoptatás után hasra fektettem a kiságyában. Ez annyira nem tetszett neki, hogy nem csak a fejét emelgette jobbra-balra, hanem teljes felsőtesttel, oldalt szétterpesztett karokkal felemelkedett. Meg kellett zabálni :) Azóta öcsém már videóra is vette a mutatványt, szóval nem egyszeri alkalom volt. (Már párnaposan is át tudta fordítani hason fekve a fejét egyik oldalról a másikra, a gyerekorvos is csodálkozott.)

- Tegnap pedig szintén esti torna közben az átfordulós gyakornatnál (cc én), amikor oldalról hasra billen a lábai segítségével, szintén dühből sikerült kihúznia a teste alá szorult kis karját egyedül. Megismételni azóta sem tudta, de hamarosan meglesz a fordulás is... 

Ma az esti szoptatás közben többször röhögnöm kellett, mert a kislány ütemesen ütögette az öklével a mellemet, néha majdnem ki is jött a szájából emiatt. Nem erősen csinálta, csak vicces volt.

Az altatási szertartásról: három napja gondoltam egyet (szerintem túl sok volt a sztori arról, hogy mi mindhárman altatás nélkül aludtunk el világéletünkben), és a szoptatás plusz egy sikertelen ágyba pakolás után lekapcsoltam a kislámpát is, ami csak hangulatvilágításként funkcionál. Kisnyuszi egy perc alatt abbahagyta a kényszeres fejforgatást, és bealudt. Tegnap és ma hangos cuppogásba kezdett (ahogy öcsém fogalmaz, ujjazza a torkát, és tényleg), és nem akartam, hogy felzaklassa vagy meghánytassa magát, ezért a sötétben visszatettem a mellemre. (Nem kell már hozzá fény, mert vércseként vetődik rá bármikor, már nem kell a szájába irányítanom a mellbimbót, nagyon ügyes.) Kb. 5 perc cumizás után lecuppant, én meg bedugtam az ágyba, és szunya. Úgy látszik, a sötét fontos elem, mert a komfortszopást eddig is engedtem neki... na, otthon ezt is kipróbáljuk, no more tévézés szoptatás közben, sebaj.

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr311096521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása