kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

17 hetes 3 napos

2009.06.24. 23:07 - HaromGyerek

Csak gyors bejelentkezés, mert fáradt vagyok, de rohannak a napok, és meg kell örökítenem...

Ma először voltunk úgy sétálni a környező utcákban, hogy batyuban a hátamra kötöttem a kislányt. Nem sírt, nem is nyekergett, miközben igazgattam a kendőszárakat, ez is első. És a séta közben elaludt a hátamon, ez is :) Mellesleg totál összenyálazta a hátamat, de kit érdekel. A kötés nem lazult ki, sokáig elnézelődött, szóval menni fog ez! Tegnap babakocsival voltunk boltban, de esküszöm, nekem rossz érzés, hogy nem tudom hordozni a gyerekemet... a babakocsival sokkal nehézkesebb, minden úthibánál figyelni kell, meg nem fér be mindenhová, de egy 8 kilós gyereket már nem lehet elöl hordozni (meg ha bírnám is, nem tesz jót a belső szerveknek). Pedig annyira szerettem, amikor elöl elaludt rajtam, nosztalgiázhattam, milyen jó volt terhesnek lenni.

A 8 kiló igazából 7940 gramm, ennyi volt hétfőn, 4 hónaposan.

Ma muszáj volt fejnem, pedig azt hittem, hogy már elpakolhatom az Aventet. Semmi komfortszopi nem volt egész nap (ellenben ordítás, ha próbálkoztam vele altatási céllal), csak kb. 5 perces evések. Amúgy sokat aludt, sokat mosolygott a drágám, de az elalvás csak úgy sikerült, hogy hasra tettem, ő meg azonnal bekapta a hüvelykujját, és pár perc alatt elaltatta magát. Nekem meg majd szétdurrant a jobb mellem, tök kemény is volt, és miért ne alapon kipróbáltam a kézi fejést. Hatékony ugyan nem voltam, de ha muszáj lenne, menne ez is :) Azért a fejővel sokkal könnyebb, cca 130 ml-t fejtem, hogy ne érezzem keménynek és csomósnak a melleimet. Az altatós szoptatás sem a szokásos belealvós volt, mert azt a 10 percet is csak trükkösen tudtam elérni... olyan fáradt volt már a kislány, hogy szerintem evés nélkül is ugyanígy elaludt volna.

Alvás: 2-3 napja megint kelek hozzá éjjel, és egyszer 3-tól 5-ig buliztunk is, mert őkelme beszélgetni és játszani akart, én meg aludni :) Én győztem, de addigra teljesen felébredtem. Azért vissza tudtam aludni, de másnap hulla voltam. Nem tudom, ez az idegrendszeri érésével függ össze, és mostantól megint gyakrabban kelünk éjjel (simán lehet), vagy a kánikula utáni lehűlés következménye.

Amúgy meg szuperügyes, már két kézzel is fogja a tárgyakat (ugyanazt), és akkor is meg tudja fogni, ha előzőleg leejtette a feje mellé, vagy nem adtam a kezébe. A forgástudományát pihenteti, nem gyakorolja, de nem is erőltetem. Hason amúgy sokáig elnézelődik.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr541206659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása