kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

16 hetes 6 napos

2009.06.20. 23:46 - HaromGyerek

Óriástörpe a héten valamikor megduplázta a születési súlyát, lassan a 8 kilót közelíti, durva. Ennek örömére minden nap ráveszem magam a háti hordozás gyakorlására, mert elöl már tényleg nem bírom. A hét elején még elmentem vele dm-be elölkeresztben (fél óra oda, uennyi vissza + a boltban mondjuk 10 perc), de nem szeretném még egyszer.... és nem a kánikula volt a leggázabb, hanem a súlya. Pedig imádja, mindig elalszik úgy. De remélhetőleg a hátamon is megtanulja majd. Az első kísérletek kétségbe ejtőek voltak (bénáztam, a gyerek a kötözést még tűrte, de a hátamon nyígott, nem volt szoros a kötés stb.), szóval hosszú még az út, és nem tudom, mikor merek majd mondjuk HÉV-re szállni hátamon egy batyubabával :), de el fog jönni az is. Ma határozottan jól sikerült a dolog, talán még el is aludt volna a Nyuszi, mert nyűgös volt és fáradt, de levettem, mindenesetre nem reménytelen a helyzet.

Ma voltunk babaúszáson először, imádnivaló volt a kis zöld virágos úszópelenkájában, ahogy az Apukájával a vízben volt (csináltam róluk jó sok képet, tök jó nézni, ahogy minden képen ezerrel vigyorog a kis duci lányára). Elég egykedvűen fogadta amúgy, de az edző csaj szerint az is tök jó, hogy majd' egy órán át bírta nyűgösködés, sírás nélkül a vizet, mert elsőre kb. fél óra szokott lenni a tűréshatár a piciknél. Még a vízbe indulás előtt végigpisilt, vicces volt :)

Egész héten egyszer aludt nagyot napközben (3-4 órát), jellemzően déltől. Nem tudom, ez egy új szokás, vagy a fejés elhagyásával van összefüggésben... (Egyszer már hittem azt, hogy változnak az idők, mert sírt, ha altatási céllal közelítettem a mellemme, de miután újra fejtem pár napig, megint két hosszút aludt. Nyilván a teli mellen nem lehet cumizni, mert folyik belőle a tej, és amikor az ember nem éhes, akkor ez dühítő tud lenni.)

Imádja, ha az Érik a dinnye c. dalocskát énekelem, és közben az ölemben döntögetem jobbra-balra.

Hangosan nevet, ha csiklandozom a hóna alatt, a talpát rágcsálom vagy a derekát puszilgatom.

Kezdi élvezni, ha a magasba emelem (régen lefagyott tőle). Ha összeérintem az orrunkat lefele, és azt mondom, "ducc", vigyorog.

Hosszan elnézelődik hason fekve, könyökölve, de amikor megunja, nem fordul a hasára, hanem nyöszörög.

A babatornáztatóról lógó macit fél percen belül üzembiztosan leszedi, aztán néz fölfele, hogy mi történt :)

Ügyesen fog tárgyakat, és mindent megkóstol. A lufit is próbálja a szájába venni :) Ma a kocsiban a hordozón lévő plüsskutya farkával is betalált a szájába. Amikor szoptatás előtt közvetlenül az oldalára fektetem, megtalálja a hüvelykujját, és átszellemült tekintettel rácuppan.

Mindjárt négy hónapos...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr461197931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása