kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

12 hetes 3 napos

2009.05.20. 14:33 - HaromGyerek

Édes Kisnyuszkóm húzza a lóbőrt. A délelőtti szunya után megszoptattam, aztán lejöttünk, kimentünk a teraszra, Nyuszi a pihenőszékébe kötve nézelődött, míg én kiteregettem. Aztán csináltam egy rántottát magamnak ebéd gyanánt, és kiültem mellé a kerti székbe megenni. Kivittem a Polcz Alaine szakácskönyvet is olvasgatni (olyan, mint egy regény), de ekkor a törpe elkezdett reklamálni, úgyhogy bejöttünk, kb. 10 perces altató szoptatás (kényelmesebb, mint fel-alá járkálni vele), és már alszik is. Csudajó így.

Az előbb odamentem hozzá, mert elkezdett hangosan zihálni álmában. Megsimogattam a hátát, kicsit beszéltem hozzá monoton hangon, és tovább aludt.

Egy időre felfüggesztem a baracklé ivást, mert Férj szerint őszibarack szaga van a termésnek :) És tény, hogy a kétnaponkénti kakiból napi kettő is volt mostanában, és nem tudom másra fogni (a borsóleves asszem nem ludas).

A két evés közt eltelt időt késő délutánig egyre jobban kitolja a kislány, már nem egyszer volt, hogy 4,5 óra is eltelt, és olyankor sem éhesen, sírva ébredt, hanem jókedvűen, játékra készen. Este gyakrabban eszik, de ez oyankor jár is neki :) Hízik napról napra, tegnap 7.090 g volt. (12 hetesen pont 7.000 g.)

Nagyon sokat ügyesedett pár nap alatt: a feje alá tett textilpelenkát rommá gyűri a feje alatt (viszi a szájához is), a hordozójára felakasztott lelógó plüsscsibét vasárnap megfogta, és a szájához vitte, három szótagos szavakat mond ("hengeű" pl., hozzá értelmes, meggyőző nézéssel, "ugye érted, anya, miért mondom ezt neked"), szoptatás közben a pólóm nyakát markolássza. Kedvenc háton fekvős póza, hogy egyik kezével a haját markolja (tépi), másik ökle a szájában. Kiscsiga lett, minden tiszta nyál körülötte, és már tud nyálbuborékokat fújni is. Fürdés közben akkorákat rúg a vízbe, hogy az apja mindig öltözhet át utána (és fürdés végén úgy ordít, mint akit nyúznak a gonosz szülei).

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr331133496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása