kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

18 hetes 3 napos

2009.07.01. 22:26 - HaromGyerek

Kishusi ma megkapta a 4 hós kötelező oltását és a második Prevenart. Szuperjól viselte, a fájdalmasabb szurinál picit felsírt, de ahogy fölvettem, már abba is hagyta. A hivatalos mázsálás szerint 7.950 g. Mivel reggel 8.10-re kellett mennünk, borult az egész napunk - keltenem kellett, megetetni nem tudtam, mert egyáltalán nem tért magához a pelenkázás/öltöztetés közben. Viszont legalább 10-re itthon voltunk, és még boltba is eljutottam. (100 Ft-os bolti eladó kb. második kérdése: "És van még teje?"...)

A délutáni (rövid) alvásából panaszosan sírva ébredt szegénykém, ilyet utoljára az első oltáskor csinált... Most este viszonylag hamar elaludt, bár jóllakottan megint haverkodott velem kb. 10 percet (ilyenkor nem akar komfortszopni, hanem hason felemelt fejjel vigyorog rám nagyon szépen, és dumál hozzá barátilag).

Tegnap Férj nem ért haza fürdetésre, ezért kettesben fürödtünk a nagy kádban. Sikerült mindent előre bekészíteni, és jókat nevettünk. Úgy fordítottam hasra a végén a Lányt, hogy csak az álla alatt tartottam a fejét. (Pár napja hason fekve kitolja az égbe a fenekét és kúszni próbál - gondoltam, vízben könnyebb lesz neki.) Hétvégén megyünk újra babaúszásra.

A batyu egyre jobban megy. Tegnap és ma is akkor kötöttem fel, amikor már lemondtam a délutáni alvásról, mert nem akart sehogy sem lenyugodni (csak nyűgösködött, álmos volt, de ha sikerült letennem, kipattant a szeme). Aztán felkötöttem, hogy vasalni/pakolászni tudjak, és pár percen belül már aludt is. Alig hittem a szememnek :) Ezután jött a mutatvány: levarázsolni a hátamról úgy, hogy ne ébredjen fel - amikor eleve bénázok a levétellel... de sikerült! Kicsit felébredt, de teljesen kába volt. Tegnap este sétáltunk is batyubabával a környező utcákban, megint alvás lett a vége. Tetszik ez nekem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr431221055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása