kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

10 hetes 5 napos

2009.05.08. 17:24 - HaromGyerek

Mindig frászt kapok, amikor a kislány mindkét mellemet kieszi, hogy nem lesz több/elég tejem a kis bélpoklosnak... aztán utána akkorát alszik, hogy rájövök, fölöslegesen aggódtam :))

Ma voltunk Ringatón, először, tök vicces, a dalok felét tudtam én is énekelni (a dallamát meg majdnem mindnek ismertem). A 10.15-ösre mentünk, mert az éjszakánk érdekesen alakult: fél 1-kor éhezett meg a kisasszony, pedig ilyet pár hetes kora óta nem csinált. Aztán fél 6-kor legközelebb, utána csak egy rövid szunya volt indulásig. Vagy fejlődési ugrik (eszik is mellé sokat), vagy nem volt jó, hogy véletlenül az üresebbik mellemből etettem este... fene tudja, megnézem, ma este mi lesz - remélem, nem lesz rendszer belőle :)

Tartottam tőle, hogy a Ringatót hogyan fogja viselni, mert ő volt a legfiatalabb versenyző. De tetszett neki, pedig álmából kelt (kendővel mentünk szokás szerint), és meg is éhezett a végére. Azért fél órát kibírt :) utána megetettem a ház konyhájában egy karfa nélküli széken. Majd itthon is evett. Aztán ringatás ellenére sem akart aludni, megkapta a másik cicit is, és abból is bezabált. Itt kezdtem megijedni, hogy nem tudom az étvágyát kielégíteni. De most órák óta szunyál, fél órája forgolódott hason, megfordítottam, és megint alszik. A tej meg újratermelődik, hehe.

A súlya gyarapodik rendesen, tegnap 6.670 g-nak mértük. 3 hónapos korában visszaadjuk a kölcsönmérleget, vagy legalábbis leszokunk a napi méregetésről. Engem megnyugtat, hiányozni fog :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr61110251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása