kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

21 hetes 2 napos

2009.07.21. 23:16 - HaromGyerek

Kis Nyuszifülűnek ma, egy nappal az 5 hónapos szülinapja előtt kibújt az első foga. Ahogy a védőnő is mondta, a fehér pötty, ami korábban ott volt, még nem fog volt, az egy-két hete eltűnt, és ma megjelent egy recés, éles fogacska. Látszani még nemigen látszik, de érzem az ujjammal (a mellemmel szerencsére még nem :))

A Morcheeba Enjoy the ride-ját hallgatom éppen végtelenítve. Utoljára a gyerek születése előtt volt ilyen szám, amire ennyire rákattantam: a Hey Baby Stephen Marley-tól. Azóta nem is nagyon hallgattam zenét, még leginkább Halász Juditot :)

Törpikém a nagyszülőknél töltött 1,5 hét alatt fogyott 12 dekát... most megint 8 kiló. Próbálom keresni az okokat: fogzás, újra menstruáltam (6 hét alatt harmadszor, a szervezetem próbálkozik keményen, de ez most tényleg igazi), kánikula... És nem volt olyan háborítatlan a mi kettősünk, mert ha 3-4 óránál sűrűbben etettem a lányt, hallgathattam Anyutól, hogy túletetem, és így is milyen kis dagi... Azért hatott rám, de nem kellett volna. Ja, és megtanult magától elaludni: amikor nyűgös volt, lefektettük a mózesbe hasra, ő meg pici lázadás után (kinyomta magát, a körülnézett, a fenekét meresztette az égnek) bekapta a hüvelykujját, és elaltatta magát. Itthon cicin szokott elaludni, ezt a szokást az első szopisztrájknál vette föl, amikor nem kellettem neki.

Megpróbáltam itatni is vízzel, de csak hogy lássam, mit szól a pohárhoz, megy-e neki. Anyuék szerint nagyon ügyes. Érdeklődött határozottan, rábukott a pohárra :) Persze sok ment a nyakába is, de tényleg lelkesen nyalogatta a poharat a nyelvével, és kapkodott két kézzel a pohár után. 

Erről jut eszembe, már nagyon ügyes két kézzel, át tudja tenni a játékait egyikből a másikba, és olyan elmélyülten tanulmányozza őket, hogy meg kell zabálni. Lehet vele olyat játszani, hogy letakarom a fejét mondjuk egy textilpelussal, és szólongatom, ő meg előbb-utóbb kiszabadul. Amikor ezt a babakocsiban egy lyukacsos függönydarabbal próbálta Anya, már akkor kacagott, amikor ráborult a függöny.

És igazi dumaláda! Felfedezte, hogy tud kiabálni és sikítani is. Kedvenc hangsora az "Eőbű", az E sikítósan magas, az ő elnyűjtott, a bű b-je köpködős. Hazafelé a kocsiban az igazi köpködést is kitanulta, a nyálból buborékfújás mellé :) Rá kell szoktatnom magam, hogy mindent kommentáljak, amit csinálok. Szerintem korán fog beszélni.

Szintén otthon voltunk fodrásznál is, mert már annyira megnőtt a frufruja, hogy beleért a szemébe. Én nem akartam levágni, mert csak bilifrizurát tudnék, de így szép természetes hatású. Már nem is baba, hanem kisgyerek. Hosszban is nőtt sokat, látszik a ruháin, meg már nem olyan dundi, nem hasas.

És érdekli minden, ezerrel nézelődik, ha új helyre kerül. Ma voltunk Vodafone üzletben, ott is végig a karomban nézelődött, pedig előtte már nyekergett a babakocsiban.

Minden este batyuban sétálunk, amikor enyhül a hőség, nagyon szeretjük mindketten. Kistökfej már a felkötésnél is tök nyugis, hát még ha elindulunk! Én meg magabiztosan kötöm, nem félek kimenni a lakásból, élvezem, hogy szabad vagyok, mégis velem a gyerekem, és a hajamat tépi :).

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr531259958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása