kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

19 hetes 6 napos

2009.07.11. 15:26 - HaromGyerek

Tegnap este írtam egy hosszút, és elszállt. Annyira dühös voltam... de megpróbálom újra.

Lent vagyunk Anyuéknál szerda este óta a Kisnyúllal, nyaralunk. Ezt a Törpe olyannyira komolyan veszi, hogy az első nap nem aludt egyáltalán, csak szoptatás közben, és csak addig, amíg nem cuppantotta le magát. (A fürdetés utáni szoptatás viszont 10 perc után ájulással végződött.) Kezdtem is megijedni, hogy a gyerek a sok ingertől leszokik az alvásról :) De a második nap kicseleztem: délután lefeküdtem vele az ágyamra, ő hason, én oldalt mellette, és vártam, mi lesz. Nyuszifülű emelgette a fejét, próbált haverkodni, de nem beszélgettem vele, csak néztem fáradtan, én simán el tudtam volna aludni. Aztán leesett a feje, hüvelykujj be, és nemsokára fennakadt a szeme. Volt még egy próbálkozás, hátha sikerül ébren maradnia, de az álom erősebb volt. Egy órával később felsírt, ahogy nem szokott, gyorsan megszoptattam, aludt tovább. Ma ugyanígy aludt már kétszer is: leteszem hasra, kicsit lázad, kinyomja magát, de előbb-utóbb elfárad, és elaltatja magát. És ma is megvolt az egy órával később sírva ébredés és szoptatás is. Sebaj, mostanában úgyis olyan keveset eszik, lassan már az 5 perces evéseknek fogok örülni...

Az alvókája máshogyan is megváltozik itt a vidéki levegőn - a szobám nagyon jó hűvös, én erre fogom. Otthon a kánikulában kétszer is ébredt éjjel, 1-2 között, majd 4-5 között is, és 7-8- között kelt fel végleg. Itt már első éjjel 1/4 5-kor ébredt először, tegnap 5 után, ma 3/4 7-kor... Persze a melleim nem tudják, mi van, és készülnek az éjszakai etetésre, hiába. Így most nagyon könnyen és gyorsan tudok fejni akár 150 ml-t is reggel, és muszáj is, mert szétfeszülök, mintha most lenne tejbelövellésem.

Új attrakciók: talppal tapsolás, lábacskák égbe emelése minden adandó alkalommal. Játékok egyre ügyesebb megfogása két kézzel, szájba gyömöszölése.

A haját napokon belül le kell vágnom, mert a szemébe lóg... 

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr691240479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása