kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

14 hetes 4 napos

2009.06.04. 23:23 - HaromGyerek

Ma meglátogattak a kollegáim, nyolcan. Fél 6 és 6 között értek ide, fél 8 körül mentek el, így a fél 7-7 körüli szoptatás kimaradt, de mivel tudtam előre, hogy ez lesz, megpróbáltam előtte megetetni a lányt. Pár percet evett is, úgyhogy mire megérkeztek, mehettem is átöltözni a vállamra bukott túró miatt :)

Fürdetés után olyan hangosan és erőteljesen sírt, mint már nagyon régen. Ha megpróbáltam az ágyra fektetni (oldalt vagy hátra), esetleg közelítettem a mellemmel, ordított. Karban ringatva is rákezdte néha. Aztán kísérletképpen a hátamra feküdtem a franciaágyon, őt meg a hasamra fektettem, és láss csodát: nevetni kezdett, hangosan!! Haverkodós nézéssel, széles mosolyokkal egybekötve. Minden átmenet nélkül ordításból nevetésbe... hihetetlen.  Én is nevettem vele, olyan kis huncut volt. Utána persze sírt még, amikor megpróbáltam megfordítani, de innen perceken belül már szoptattam, és bele is aludt elég gyorsan, macera nélkül... (pedig ma nem fejtem, a mellem nagyon feszes volt, nem tudtam, nem fog-e ordítani emiatt is). Talán a sok ismeretlen arc, meg az esti rutin borulása akasztotta ki ennyire szegénykémet. Most alszik, édes gyönyörűségem.

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr971164548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása