kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

7 hetes + 5 napos

2009.04.17. 11:27 - HaromGyerek

Annyi mindent akarok-akartam írni, de csak most jutok idáig...

A visszaútról: a 3 órás autóútba pont beleesett a kislány esti nyűgösebb időszaka, amikor csak kézben szeret lenni, de ez utazás közben nem megoldható... Indulás után fél órát békésen nézelődött, utána bealudt, de kb. egy órát aludt csak, utána sírt, megálltunk, megszoptattam, örültem, hogy milyen faszán megy nekünk ez a hosszú utazás Nyuszikástul,  de utána már nem aludt el, és az utolsó fél órát végigordította. Nem estünk azért kétségbe, én beszéltem hozzá, meg Férjjel is beszélgettünk, aztán csak hazaértünk, és utána fürdésig nagyon csendes volt és megilletődött, hogy végre kivettük és a karomban lehetett...

Az alvásról: pont az angol BabyWeekly hírlevélben olvastam, hogy 7 hetesen változnak a babák alvási szokásai, és Liza is olvassa, úgy látszik :) Napok óta (még Anyuéknál kezdődött) a 8 órás fürdés + szopás után fél 5-5 körül kel legközelebb... Először bűntudatom volt, hogy biztos nem ébredtem fel a korábbi jelzéseire, de aztán lassan már szokás lesz belőle... Ma éjjel mondjuk keltett 3-kor is, de ez azért lehetett, mert tegnap életében először hányt, szopás után köhögni kezdett, és több löketben visszaküldte az összes tejet szerintem (legalábbis jó sokat), de nem volt utána semmi baja, nem is sírt, csak én próbáltam megetetni később is, de akkor meg azért ordított, hogy ne erőltessem, nem éhes...

A BKV-zásról: kedden topiktalira mentünk, bár tartottam a másfél órás úttól. Először 20 perc séta a HÉV-hez, majd azon 25 perc zötyögés, aztán villamos és másik villamos... de egy szavam nem lehet, a kendőben nézelődött a Kisnyuszi a HÉV-ig, ott leültem (de végig készen arra, hogy fel kell majd állnom, és járkálva ringatni), bealudt, az egyik villamoson is aludt, és a Combinón ébredt csak fel, de ott meg halkan énekeltem neki. A Margitszigeten séta a sziget közepéig, akkor is bealudt. Ott megszoptattam, amikor jelzett (rendes kislány, 3 órával az utolsó evés után), aztán még ott is szunyált egy keveset. Majd újabb séta Férj munkahelyére, ahol többen megcsodálták, és indulás haza, autóval. Na ott volt megint némi sírás a dugóban, de nem estünk kétségbe, kivettem a hordózóból, és amíg álltunk, megszoptattam. Otthon még a Lidl-be is vásároltunk kendőstül, szuperjó nap volt.

Szerdán 6 hetes nőgyógyászati kontroll Kisnyuszival, kendővel, hasonló táv, és ugyanolyan jól sikerült. A doki után (ott megszoptattam egy műanyag kerti széken, hehe) bementem a munkahelyemre is, szinte végig aludt a kislány, aztán egyszer sírni kezdett, akkor kibontottam, és ringattam, erre megnyugodott. Utána végzett az apja is, hordozóba be, dugóban gyerek ki, szoptatás, utána "vegyetek kiiiii" ordítás indul, de most énekelni kezdtem neki egészen felé fordulva, és csodák csodája, ez érdekesebb volt, mint a sírás, így hazáig elvoltunk :) Csak közben nyomott egy nagy kakit, és pár perc múlva láttam, hogy a rugdalózóján terjed a sárga folt... de amúgy mindkét nap indulás előtt fosta össze magát úgy, hogy át kellett öltöztetni (egyszer meg a pelenkázót is teljesen lepakolni, lemosni), de szerencsére hagytam időt az indulásra, és így még mindig egyszerűbb volt, mintha mondjuk a HÉV-en sikerül egy ilyet alakítania a kendőbe... :)

Most szeretnék majd IKEA-ba is eljutni így hármasban, ott még baba-mama szoba is van, szerintem jól bírná, mi meg szeretünk IKEA-ba járni.

A súlyáról: 5.410 g volt, amikor hazautaztunk, 5.750, amikor hazahoztuk. Tegnap már 5.860-nak mértem... (Egyedül fürdettem, mert Férj későn jött haza, és beleültettem a kis műanyag babatartó izébe, pohárral meg locsolgattam rá a vizet. Hihetetlenül élvezi, meg se mukkan közben az áhítattól. Kivéve viszont ordít :))

Amúgy meg imádom a kis törpét, hihetetlenül jó (és új) érzés, amikor jókedvűen, teliszájjal rám vigyorog, csak úgy... Meg ahogy figyeli az arcomat, ha beszélek hozzá, vagy szórakozom neki, és hangokat adok, amilyeneket ő is szokott, pl. "áj" vagy "gu" vagy "E!". De azt is imádom, amikor kis kocka szájjal azt sírja, hogy "Hüeeeeeeee" (olyankor nem is kalácsképű, egész megnyúlik a kis arca)... meg ahogy hasra téve ezerrel gyakorolja a fejforgatást, és attól nem bír elaludni... szóval imádom ezt az anyukaságot Szuper Kisnyulammal.

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr861070481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása