kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

11 hetes 6 napos

2009.05.16. 22:55 - HaromGyerek

Drága Nyuszikám alszik, ma elsőre sikerült letenni. Ehhez persze fontos volt, hogy ne próbáljam egyből az ágyába dugni, ahogy elengedi a mellemet csukott szemmel, mert ilyenkor még nem alszik elég mélyen, és ahogy ágyat ér a kis feje, már pattan is ki a szeme :) A másik új dolog a két mellből szoptatás volt, ezt tegnap próbáltam ki, amikor már egy órája altattam hiába - megkínáltam a másikkal is, erre abból is evett jópár percig rendesen, és utána dőlt ki. A harmadik trükk pedig a csend és félhomály, mert mostanában TV-zés közben már nem volt alvás, pedig nem lát rá, de a villódzás és a hang azért elkerülhetetlen. Szóval sikerélmény, meglátjuk, holnap hogy alakul.

És végre hétvége van, Férj is itthon, és minden olyan jó ilyenkor. Reggel nyugis ébredés hármasban, Nyuszika jön mellénk a franciaágyba. Kaptam reggelit is, ebédet is, mert Férj rám szólt, hogy nem fogyhatok tovább (haha), sőt, a szomszéd is megkérdezte, mi a módszerem, eszem-e pl. kenyeret, merthogy az hízlal. Mi az hogy, mégpedig csakis fehéret, sőt, édességet is, amit csak megkívánok... ez azért mázli. De ami rólam lemegy, az a Nyuszira föl, mert ma, 11 hetes korának utolsó napján 6 kiló 99 dekát mutatott alatta a mérleg :) Pedig ma meglepő módon kétszer is betojt szoptatás közben, annak ellenére, hogy beállt már egy kétnapos rendszerre, és tegnap volt az a bizonyos 2. nap (át is kellett öltöztetnem, sőt, az ágyneműhuzat alatt még a gyapjú is sárga lett a kilőtt anyagtól).

Liza délelőtt szabotálta az elalvást, emiatt délután 3 órát is aludt egyhuzamban, és a szomszédban, bográcsozáskor is láttam rajta szoptatás közben, hogy altatja magát (pedig 5 után nem szokott már aludni), csukódott le a szeme. Beraktam a kendőbe, egy hang nélkül elaludt, még le is tudtam ülni vele, úgy vacsoráztunk. A feje fölött egyensúlyoztam a mélytányért, nehogy leegyem a fejét :) Amikor felébredt, persze nyikorgott, de akkor már mentünk haza megfürdetni.

Voltunk tegnap is Ringatón, szeretem. Lizus tök jól viselte, még vigyorgott is a szomszéd anyukára :) Oda- és visszafelé pedig durmolt a kendőben. Amiben egyre nehezebb elöl hordozni, kénytelen leszek megtanulni valamiféle háti hordozást, csak tartok tőle, milyen manőverrel fogok a hátamra varázsolni egyedül egy háromhónapost. Gyakorlat kell hozzá, az tuti, de a megszerzése közben nem kellene leejteni az alanyt... :)

Az Angliából ebay-en rendelt keresztelőruhája remélhetőleg jó lesz még rá június 14-én - már most sem mondanám bőnek (sőt), pedig az van beleírva, hogy 3-6 months.

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr931125819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása