kicsi babáim

Első gyerek, második terhesség...

így állunk

new baby

Linkblog

Archívum

Címkék

első anyák napjám

2009.05.05. 14:20 - HaromGyerek

Vasárnap, amikor Kisnyuszi 10 hetes volt, még otthon voltunk reggel. Apunál volt a kislány, és amikor felmentem a lépcsőn, egy gyöngyvirágot szorongatott. El sem akarta engedni, jól rámarkolt :) Nagyon aranyos volt, le is fényképeztem. Anyukám teljesen odavolt, hogy Apu milyen figyelmes, és a gyöngyvirágot el is hoztam, hogy lepréselhessem.

Kíváncsi voltam, Férjnek eszébe jut-e, hogy én is anya vagyok, de késő estig nem esett erről szó. Amikor végre hazaértünk (8 körül), és jöttem be kintről, szólt, hogy menjek oda, mert Kisnyuszi megkérte, hogy adjon át nekem valamit. Volt náluk egy cserép fokföldi ibolya, és mondott valami nagyon kedveset, de sajnos nem tudtam nagyon odafigyelni, mert bőgnöm kellett. Soha nem gondoltam, hogy ilyen meghatódós anyuka leszek (pedig az első óvodai anyák napi szavalás még messze van), de ettől is készen voltam :)

Liza 10 hetesen 6500 gramm kereken. Azt hiszem, kezd rájönni, hogy ő is tud hangokat adni, egyre többet gőgicsél, és néha egészen új, leírhatatlan dolgokat (nem csak a gu, áj stb. megy már). Hátra téve jár keze-lába, és tömködik az öklét a szájába. Hason emeli a fejét magasra, több másodpercig is. Nagyokat vigyorog arra, aki fölé hajol és rámosolyog. Elalvás előtt még mindig a fejforgatás a kedvenc műsora, egy kis ökölcuppogással megspékelve. Ettől persze teljesen felébreszti magát, és vagy kézben ringatással, vagy szoptatással lehet elaltatni. Úgy döntöttem, nem izgatom magam azon, hogy nem tud még egyedül elaludni, biztosan meg fog érni erre is. Remélem, nem 20 kilósan :)

A BabyWeekly hírlevél szerint mostanában kezd el hallgatni a nevére - az vicces, mert akkor a Nyuszikára és hasonlókra kezd hallgatni :))

Magamról: a gyermekágyi vérzés/folyás 1-2 hete végre teljesen alábbhagyott. Reggeli után, hálóingben 54 kiló vagyok, ez a terhesség előtti súlyom, de más a formám: a hasam még nem lapos, és a derekam sem a régi, a lábam szerintem vékonyabb, de jók rám a régi ruháim.

A bejegyzés trackback címe:

https://picurkam.blog.hu/api/trackback/id/tr361104225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása